måndag 5 februari 2018

Veckans läsning- vecka 6




Såhär långt går läsningen rent ut sagt svindåligt nu under februari. Det är för att jag har ett nytt jobb (började i torsdags) och det innebär därtill att jag nu jobbar heltid och jag har inte fått igång någon bra rutin när det kommer till att balansera jobb, sömn, blogg, booktube och läsandet. Vilket innebär att det just nu är läsningen som tar stryk. Det är också anledningen till varför jag bara har två böcker med på listan för den här veckan och om jag sedan läser mer än så, så är det bara en bonus. The Final Empire av Brandon Sanderson (en kompisläsning med Jamie från Bokugglor) är den bok som följer med in även på den här veckan, då jag knappt hann läsa i den under vecka 5. Men det här är en bok som Jamie väldigt länge har velat att jag skall läsa, vilket också är anledningen till att vi skall läsa den tillsammans för att se till att det faktiskt blir av! Jag kommer även att fortsätta läsa Månsken av Erin Hunter, vilket är ett recensionsexemplar som jag har fått från Bokfabriken och som jag har sett fram emot jättelänge, men tyvärr har varken tid eller koncentration funnits för att jag skall kunna sätta mig in i denna värld. Men jag hoppas som sagt på att få lite rutin på det hela så att jag skall kunna börja läsa mer igen!

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Och stressa inte, du jobbar ju heltid nu :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha hm... jo jag jobbar ju fortfarande på the final empire xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...