lördag 3 februari 2018

Februari TBR | 2018

Jag vet ärligt talat inte riktigt hur jag tänkte när jag satte ihop månadens tbr. För jag har 10 böcker på min tbr även fastän jag vet om att jag är en moodreader, samt att jag från och med i torsdags denna veckan jobbar heltid och min energinivå ligger på ungefär -20% när jag kommer hem från jobbet. Men förhoppningsvis handlar det bara om en tillvärjningsperiod och att lässuget därmed kommer komma tillbaka inom några dagar. Men jag har i alla fall gjort en lagom blandning av hyllvärmare, recensionsexemplar, sista boken i en serie och även några kompisläsningar med Jamie från Bokugglor. Det innebär att jag skulle känna mig riktigt nöjd även om jag så bara skulle hinna läsa klart några enstaka av dessa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...