onsdag 7 februari 2018

Februari 2018 | Månadens buddyreads med Jamie

Av någon anledning så har jag och Jamie från Bokugglor bestämt oss för att läsa fler böcker tillsammans under denna månad än vi har gjort tidigare. Vilket egentligen är dumt då februari är den kortaste månaden på året. Men de böcker vi har valt att läsa tillsammans den här månaden är i alla fall The Final empire av Brandon Sanderson, The Last Namsara av Kristen Ciccarelli, The glass Spare av Lauren Destefano och sist men inte minst även Warcross av Marie Lu. Samtliga av dessa böcker är böcker jag länge velat läsa så det hade varit roligt om vi hann med alla fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...