lördag 15 juli 2017

Helgens läsning- vecka 28



I skrivande stund "kompisläser" jag två olika böcker med två olika personer, något som gör det lite klurigt att hänga med i läsandet om man säger så. Men jag gör i alla fall så gott jag kan. Jag kompisläser Crooked Kingdom skriven av Leigh Bardugo, tillsammans med Jamie och jag kompisläser därtill The Evolution of Mara Dyer skriven av Michelle Hodkin, tillsammans med Camilla. Det här är alltså böcker jag hoppas på att hinna läsa klart under helgen. Sedan har jag även ungefär 100 sidor kvar i Fairest av Marissa Meyer som jag hoppas på att hinna klart med också. Det här är med andra ord ett lika ambitiöst läsmål som vanlig! Så här långt tycker jag att alla tre böckerna är riktigt bra! Synd bara att jag jobbar så mycket nu under lördag och söndag att jag förmodligen inte kommer att ha så mycket lästid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...