måndag 10 juli 2017

Enorm book unhaul | 54 böcker

Jag har slutligen bestämt mig för att "unhaula" 54 böcker som jag inte vill läsa/inte vill läsa om. Det vill säga att jag vill göra mig av med dem. Besluten var inte alltid lätta att fatta men nu är det i alla fall gjort!

Som ni kanske förstår så vill jag få sålt så många som möjligt av dessa böcker och ni som är intresserade av en/flera böcker får gärna köpa dem av mig. Jag hade tänkt mig följande taxa:
5 kr=pocket
10 kr=häftad
20 kr=inbunden
Köparen får därtill stå för frakten.

Så snälla hjälp mig att göra mer plats på mina kära bokhyllor!





 Samtliga böcker är i mycket bra skick! Och är väl omhändertagna då jag är lite av en "neatfreak" när det kommer till mina böcker!

2 kommentarer:

  1. Vad duktigt att ta bort så många böcker :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! Hade funderat på att göra det väldigt länge och när jag väl gjorde slag i saken så var det faktiskt lättare än jag trodde att det skulle vara! Och det rök definitivt fler böcker än jag hade tänkt från början xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...