måndag 29 maj 2017

Veckans läsning- vecka 22

Eftersom att vi nu är inne på slutet av maj vill jag gärna få läst så mycket som möjligt. Jag kommer därför att läsa klart Cujo av Stephen King som är den bok som jag drog urTBR-burken den här månaden, vilket alltså innebär att jag MÅSTE hinna läsa klart den under veckan. Efter dess att jag läst ut den boken kommer jag att börja läsa The Winner's crime av Marie Rutkoski, då jag är väldigt inne i den världen nu med tanke på att jag precis läste ut bok ett i serien, samt att jag tror att även denna bok kommer att vara väldigt snabbläst.

Men eftersom att juni börjar på torsdag så har jag naturligtvis spanat in några böcker som jag vill läsa då med. Jag tänker då läsa The Takedown av Corrie Wang, en bok jag har sett fram att läsa länge då det är en av de böcker vars release jag sett fram mest emot. Därtill tänker jag även att jag skall hinna börja läsa Bakom din rygg av Sofie Sarenbrant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...