tisdag 18 april 2017

Veckans läsning- vecka 16

Precis som under påskhelgen försöker jag läsa en del snabb-och lättlästa böcker, även om vissa av dessa böcker säkerligen kommer ta en väldans massa tid att läsa. Men jag skall försöka få mer läsning gjord under dagen också och därmed inte bara på kvällarna innan jag går och lägger mig. Därmed hoppas jag på att hinna med en del läsning i dessa böcker. Sedan så har jag kommit rätt långt i Strange the dreamer av Laini Taylor, vilket alltså blir den första boken som jag skall se till att läsa ut den här veckan. Sedan måste jag även se till att fortsätta läsa två recensionsexemplar vilket råkar vara Stolthet och fördom av Jane Austen och Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg. Sedan tänker jag även försöka hinna med att läsa Heidi av Johanna Spyri, då jag är riktigt inne i att läsa barnklassiker för tillfället, samt det faktum att den inte är så jättelång, vilket jag alltså hoppas skall hjälpa mig att nå mitt läsmål för den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...