fredag 21 april 2017

Bokrekommendationer | Kickass kvinnliga karaktärer

Det är alltid lika roligt att stöta på kvinnliga karaktärer som klarar sig själva och är allmänt badass. Idag har det alltså blivit dags för mig att dela med mig om mina favoriter! Några av dessa karaktärer kanske du känner igen, andra kanske är nya, men de är lika bra för det! Kanske kan denna lilla video hjälpa dig att hitta en ny favorit? De karaktärer jag nämner i denna video är inte nödvändigtvis kickass på fysiska vis, utan vissa är det p.g.a att de är riktigt smarta, har härlig pondus eller bara är riktigt självsäkra på sig själva som individer. Jag hoppas att ni tycker om denna video! Och glöm inte att kolla in min booktubekanal som ni finner HÄR! där ni kan hitta en massa bokrelaterade videos som jag gjort de senaste månaderna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...